Monday, September 26, 2016

Hedge Handel Strategie

Hedge handel strategie Hedge handel strategie Ek hier sit my strategie vir bespreking asseblief alle senior gee jou mening. Strategie .. Dit is vir posisionele handelaars. al het 'n paar van hul individuele handel strategie en soos per strategie Ek het te koop aanduiding van XYZ voorraad of nifty (As 'n voorbeeld). Ek koop 1 baie by 100 rs. dan sal ek wag vir verkoop sein dan as dit kom by 110 dan het ek verkoop 2 baie so ek bespreek buy posisie en inisieer verkoop posisie. nou prys opgaan en ek het te koop sein by 120 dan Ek koop 2 baie beteken boek verlies in sell posisie en inisieer nuwe buy posisie. Dit is die eerste scenario. bedoel ek bespreek verlies in sell posisie omdat die prys op het geen beperking. nou vir die tweede scenario. Ek koop teen 100 en prys gekry af verkoop sein op 90 dan sal ek nie verlies boek in my buy posisie. Ek verskans dit met veel maand middel verkoop volgende maand baie. dan as die prys steeds af gaan en het koop sein by 80. dan boek wat ek wins in volgende maand baie en koop 2 baie op 80 sodat my koop gemiddelde prys op 86,66, so as prys bo kom tot 87 dan boek wat ek in die afgelope 2 baie. en as die prys meer up gaan en te verkoop sein genereer op 90 dan boek wat ek in 1 koop baie, want my gemiddelde prys koop is 86,66. nou 'n ander scenario as prys toe ek gekoop by 2 baie op 80 en prys om af te gaan en te verkoop sein genereer op 70 dan sal ek verkoop 3 baie aanstaande maand vir verskansingsdoeleindes. sodat sluiting van my strategie bespreek ek net wins in buy ek nie Loos in my buy posisie te bespreek, want prysverlaging is moontlik tot nul. Ek bespreek verlies in my sell posisie omdat die prys verhoging het geen beperking .. Asseblief alle senior pl gee jou waardevolle siening.


No comments:

Post a Comment