Sunday, September 25, 2016

Item Oordrag Tussen Karakters

Item oordrag tussen karakters ? So ek het ontdek ek kan nie items tussen karakters , wat die idee van 'n " knutselen karakter " soort van nutteloos maak pos . Mis ek iets of gee die devs eenvoudig nie hê dat ons dit doen ? Is daar 'n manier om items tussen karakters te dra op dieselfde rekening ? Is daar persoonlike ( nie - gilde ) bankwese , wat gedeel word tussen karakters ? Indien nie , dié soort van suig ! Ek sal moet hê tot 5 uur elk te spandeer op elke nuwe karakter , bestoking " WTB Rasse Motiewe " Net om almal weer te kry vir 'n alt Dit sal selfs harder 'n jaar of twee wees op die pad toe daar nie so sal wees baie spelers . Ek sit ook 'n vurige hoeveelheid tyd aanvulling van my swart Smithing vaardigheid - nie die mees vermaaklike paar uur Ek het met die spel en GT het ; _ & gt; Ek wil nie nie om dit te doen vir elke swaar gepantserde alt Ek maak . Ek kan nie sien hoekom dit so 'n groot deal , dit is nie soos ek kry gratis matte - al die matte ek vir my Alts sou wees op 'n karakter .


No comments:

Post a Comment