Sunday, October 2, 2016

Fx System Pro Institusionele Trading Pak V2 5 - Highly Winsgewend

Neem jou kans - gryp 'n winskoop en fokus op jou handel nou! Baie handelaars is wat my vra verskeie vrae en 'n professionele handelaar het my gevra oor hierdie strategie 'n ruk terug so hier is iets wat jy 'n paar insig kan gee: Die sool van hierdie strategie en die rede waarom sy so winsgewend is as gevolg van Asimmetriese Risiko, Jy waag bietjie te veel kry. Die prys omkeer gewoonlik dadelik sodat jy om te beweeg om gelyk te breek en Dit is 'n baie dinamiese en Adaptive benadering en dis wat dit is alles oor, wat dinamiese, want maak nie saak watter prys maak ons ​​altyd neem dit en bereken, sal ons altyd in staat wees om dit te vang en aan te pas om dit te. Daar is geen optimalisaties of kersies pluk, toe ek handel Ek wil alles om te werk in ooreenstemming met die natuurlike wet van die mark en in staat wees om behoorlik te pas by al die markte, wat wissel in tydsraamwerke en wisselvalligheid, so ek ontwikkel hierdie strategie doelbewus daarvoor Die tendens opsporing (groen / rooi pyl) aanwyser is gebaseer op en draai om die feit dat die mark oorgekoop of oorverkoop vir lang periodes van tyd kan wees, pas hierdie sielkunde: Die meeste kleinhandel handelaars hou hul ambagte beweeg hul tot stilstand kom wanneer die handel beweeg teen hulle in die hoop van die handel "kom terug na hulle" en dan gelukkig 'n paar keer te kry hulle nie, maar vroeër of later - hul rekening verdwyn. en so wanneer hul rekeninge kry opgeblaas dit is presies wanneer my aandele kurwe are up, en dis wat ek fokus op, ek gewoonlik beweeg my ambagte te gelykbreek en as die handel gaan in my guns Ek laat dit stop my uit Ek dont neem wins, Ek wil daardie oomblik te vang wanneer "die kleinhandel rekening kry opgeblaas en 'n nuwe tendens begin en ek is in die retracement


No comments:

Post a Comment