Tuesday, October 4, 2016

Groeiende Verkope Kan Nie Makliker !

Groeiende verkope kan nie makliker! ons Kliënte Moenie jy net mal daaroor wanneer jou verkope pogings die gewenste resultate te produseer? Eureaka. jy dit gevind. Verkope gereedskap en templates wat jy kan regtig gebruik. Ons neem die kompleksiteit van bou, vooruitskatting, en die bestuur van jou verkoop. Ons verkope gereedskap sal doeltreffendheid van jou span te verhoog, en verkope prestasie te verbeter. Sedert die tyd is beperk, met behulp van hierdie instrumente sal jou help om die tyd wat met elkeen van jou verkope spanne om die mees meetbare prestasie winste vir die tyd wat jy spandeer te kry maksimeer. Jy kan nie eens seker wat verkope gereedskap wat jy is op soek na, maar sodra jy 'n vinnige blik te neem op die ons gereedskap sal jy dadelik hul voordele te sien. Ons gereedskap sal vry te maak jou sales force om die tyd wat nodig is om te sluit verkope en baie take tans uitgevoer deur die verkoopsbestuurder sal nou outomatiese spandeer. Bemarking is meer as verkope. Bemarking is die stel aktiwiteite wat gebruik word om 1. kry aandag jou potensiële kliënt se 2. motiveer hulle om te koop 3. kry hulle om werklik te koop Bemarking is hoe jy jou produk te definieer, die bevordering van jou produk, versprei jou produk, en om 'n verhouding met jou kliënte in stand te hou. Bemarking teorie bestaan ​​uit die 5 P's. Produk, posisionering, plek, prys, promosie. Elke & quot; P & quot; dra by tot jou bemarkingsmengsel. Teikenmark is die groep van potensiële kliënte wat gekies is vir bemarking. As jy op soek is na segment van die mark, moet jy die verskillende teikenmarkte te bepaal vir elke segment. Vir nuwe produkte, is daar 'n teorie dat jy verskillende groepe mense sal hê. Elke klas het toleransies verskillende risiko.


No comments:

Post a Comment