Tuesday, October 4, 2016

Het Jy 'N Gratis Forex Trading Journal Sigblad

Het jy 'n Gratis Forex Trading Journal Spreadsheet? Theres geen twyfel dat jou ambagte dop is 'n goeie idee, en sy goeie geldbestuur. Die skep van 'n eenvoudige forex joernaal sigblad op te spoor en te analiseer ambagte is nie te moeilik, maar nie almal weet hoe om dit te doen. Aan die einde het Ive het 'n goeie gratis forex joernaal sigblad. Ek kan nie krediet vir die skep van dit. Dit is gelaai met 'n fxgorilla oor te forexfactory. Ive getoets hierdie, en ek dink julle mag vind dit baie handig vir 'n vrye handel dop oplossing. Let wel: Die foto hierbo nie al die velde in die sigblad te wys. Al wat jy nodig het is hierdie sigblad zip lêers en Microsoft Excel. Aflaai en Pak die lêers. Instruksies is ingesluit via plain text of Word-dokument. Jy kan altyd byvoeg of velde verwyder om jou behoeftes te pas. Op soek na 'n professionele handel Journal Spreadsheet? Ek beveel Greg Thurmans Trading Journal Sigblad TM. Dit is die handel dop oplossing wat ek persoonlik gebruik, en Ive is baie tevrede met Gregs produk tot dusver. Daar is 'n paar redes wat ek opgetel Trading Journal Sigblad (TJS) oor enige van die ander professionele oplossings daar buite. Vir een, Greg koste net 'n eenmalige fooi vir sy produk. Die meeste van die ander handel dop oplossings bevel herhalende jaarlikse of selfs maandelikse fooie. Uit die paar professionele handel dop oplossings wat Ive probeer, kan ek eerlik sê dat Gregs TJS is meer buigsaam en funksioneel as die ander. Gregs TJS is baie aanpas, en Im nog nie gebruik te maak van alles wat met my aankoop het. Gregs TJS is maklik om so goed te gebruik. Ive het slegs 'n paar vrae, en Greg het baie vinnige gewees by om terug na my. As jy op soek na 'n meer robuuste oplossing as fxgorillas gratis forex joernaal sigblad, wil jy dalk om te kyk na Trading Journal Sigblad TM.


No comments:

Post a Comment