Thursday, October 6, 2016

Leer Hoe Om Stock Options Handel

Leer hoe om Stock Options Handel En eindig jou finansiële bekommernis vir ewig. Leer hoe om voorraad opsies handel deur "self" die opvoeding van jouself en leer vir gratis is iets wat ek ten volle ondersteun. Dit is egter nie iets wat ek doen nie. Die "self-onderwys" roete was nog altyd gelei tot maande van frustrasie, ek beland tyd en geld verloor, en dan het ek uiteindelik erken "Ek weet nie, wat ek nie weet nie". So het die model wat ek nou volg is om iemand wat daarin geslaag het om die gebied Ek stel belang in en ek huur hulle om my te leer vind. Dit is 'n baie slimmer en meer winsgewende manier om te leer. en ek nie meer het as gevolg van die volgende die "uit te reik om hulp" model. Elke groot persoon wat jy ken in die lewe het 'n mentor en dit is een van die primêre redes waarom ons geskep die Opsie Wins Formule Mentorskap en coaching program, is egter registrasie vir die program nou gesluit. Ons is trots om te rapporteer dat ons studente reeds hul eie paaie plaveisel om winsgewend handel en as 'n groep, verdien meer as 'n half miljoen dollar in wins. Selfs al registrasie gesluit bied ons baie gratis opleiding deur middel van ons e-pos lys. As jy wil om jou plek te verseker op die wag lys en in kennis gestel word as ons nie meer opleiding of net wil ons gratis opsies opleiding verteer, net vul die onderstaande vorm in:


No comments:

Post a Comment