Wednesday, October 12, 2016

Mamun Se Blog

'N arbeidsinspekteur Quarters Line plan Tarofder Al Mamun met AutoCAD Dit is 'n projek van Nouapara , Jessore , Bangladesj . Dit is 'n arbeid kwartale . Verlede maand (Junie 15) Ek het hierdie werk . dis aan die gang . Oor 300 + arbeid kan hier woon . My lewe gebeurtenisse : Skool 1 Dit is baie klein . Ek gebruik om te veg met my broer cacato . En soos ek sê , vergeet ek . Ek is 'n Moslem . Musalima van die Konserwatiewe familie . Ons het 4 broers - susters . Cacato oor die ouderdom van 15 - dit sal wees 0. Op die oomblik, ek thrite paratama klas . My oom was 'n klein seuntjie vir hulle en die een met die paratama . Ons was baie algemeen . Die dag byatabala ( krieket ) spel wanneer ons moes veg . Die volgende oggend om saam te gaan na skool die hele tyd , kry verontagsaam . Die bymekaar te kry . In een voorval , & Gt; & gt; & gt; & gt; & gt; Uit te voer.


No comments:

Post a Comment