Sunday, October 2, 2016

My Stock Trading Strategie Met Behulp Van Opsies Om Opbrengste Verbeter

My Stock Trading Strategie: Gebruik opsies om opbrengste Verbeter deur Silicon Valley Blogger op 2010/03/05 7 Kan hierdie interessante-beurs strategie help om die mark te klop? Kom ons kyk wat Stephen Jeske, 'n onafhanklike opsie handelaar, te sê het. Hes kom met 8220; themeatballeffect8221 ;, 'n volledige swing handel opsie strategie. As jy het gekry van jou gediversifiseerde, kern beleggings van die grond af, het opgetel 'n paar gratis belê wenke en idees uit makelaars soos TradeKing en Scottrade. maar wil graag 'n bietjie meer avontuurlustig te wees, dan is jy dalk belangstel in die leer hoe om handel vir 'n maksimum wins potensiaal te bestuur. Disclaimer: die volgende inligting is nie vir die flou van hart. Wat voorlê is 'n beskrywing van 'n paar suiwer aandelemark speel (en ambagte) wat id oorweeg slegs van toepassing op diegene wat baie geïnteresseerd in aktiewe belegging en handel (bv dit kan nie vir die gemiddelde langtermyn ekwiteitsbelegger). Beeld van AutomatedStockTrading Dink aan jou gunsteling voorraad. Sekerlik, moet daar 'n prys waarteen jy bereid is om meer te koop sal wees. Aan die ander kant, moet daar 'n prys waarteen jy graag jou bestaande aandele sal verkoop word. Vandag, goed wys jou hoe om dit te stock koop teen 'n afslag en verkoop dit teen 'n premie elke maand. Die doel is om dit te doen konsekwent genoeg sodat jy jou portefeulje opbrengste te verhoog terwyl die vermindering van sy wisselvalligheid. Hierdie tegniek kan ook 'n wonderlike toevoeging tot 'n onderlinge fonds beleggingsportefeulje of 'n basiese voorraad portefeulje wees. Gereelde lesers van Die Digerati Lewe kan reeds gelees het oor die gebruik van opsies om aandele te koop teen die prys wat jy wil. Maar dit is die kombinasie van die twee tegnieke, koop teen 'n afslag en verkoop teen 'n premie, wat werklik die verskil maak. Aan die begin met My Stock Trading Strategie Die beste manier om hierdie tegniek te leer is deur die bespreking van 'n voorbeeld (maar ek sal verandering van die name). Die enigste ding wat ek sal uitlaat is die kommissie en belasting. Ons sal nie gebruik enige marge hier nie. Dus laat kyk ons ​​gunsteling voorraad Die Digerati Life (simbool TDL). As Im hierdie skryf, my afslag makelaar rekening toon dat TDL tans verhandel teen $ 127,47. Kom koop 100 aandele vir 'n totale koste van $ 12,747. Im bereid om my 100 aandele van TDL verkoop vir $ 135 as dit treffers die prys oor die volgende paar weke (bv 58 dae). So ek verkoop 1 Mei 135 Bel vir $ 62. (100 aandele gelyk aan 1 opsiekontrak). Im ook gelukkig om 100 meer aandele van TDL koop vir $ 120 as dit treffers die prys oor die volgende paar weke. Ek het 'n ekstra $ 12,000 kontant sit in my online makelaar rekening. gereed om die aandele te koop. So ek verkoop 1 Mei 120 Sit vir $ 107. (100 aandele = 1 opsiekontrak). Nou wat ook al gebeur, ek kry om die $ 169 ($ 62 + $ 107) opsie premie wat ek verkoop hou. Kom ons kyk na die moontlike uitkomste: Scenario 1: TDL bereik $ 135 of meer aan die einde van 58 dae. My aandele ontslae genoem weg. Deur die verkoop van daardie oproep opsie, ek het ingestem om my aandele verkoop teen $ 135. So Im verkoop teen 'n premie, want ek het ook ingesamel $ 0,62 + $ 1,07 per aandeel uit die oproep en sit ek verkoop. Ive het 'n wins op die beurs, Ive het 'n wins op die koopopsie ek verkoop, en Ive het 'n wins op die verkoopopsie Ek verkoop. Altesaam dit werk uit op 'n 26% geannualiseerde opbrengs. Scenario 2: TDL bereik $ 120 of minder aan die einde van 58 dae. Ek het tot 100 meer aandele van TDL koop teen $ 120. Dis die ooreenkoms wat ek gemaak het toe ek die put verkoop. (Im koop teen 'n afslag, maar Im ook die invordering van $ 0,62 + $ 1,07 per aandeel uit die oproep en sit dat ek verkoop). Siek het 'n papier verlies op my aandele, maar ek sal ook 'n ekstra $ 169 kontant in my rekening. Dis uit die put en noem dat ek verkoop. Scenario 3: TDL bly tussen $ 120 en $ 135. Beide die put en die oproep verval waardeloos. Ek sal nog 100 aandele van TDL en $ 169 in kontant uit die oproep en sit dat ek verkoop. Ive verminder die koste basis van my aandele deur $ 1,69 per aandeel. Maar wat doen ons in die volgende siklus? In die eerste scenario, kon ek 100 aandele weer te koop, dan verkoop 1 oproep en 1 plaas. In die tweede scenario, kon ek verkoop 1 of 2 oproepe, want ek besit nou 200 aandele. Ek kon ook verkoop 'n put, as ek gemaklik met nog 'n keer die besit van meer aandele was. In die derde scenario, kan ek 1 oproep en 1 put verkoop, want ek besit 100 aandele. Die gebruik van opsies om opbrengste Verbeter: die sleutel tot die maak van hierdie werk Hierdie strategie werk die beste op die meer stabiele voorrade beslis vermy die hantering van die goedkoop aandele. Ook, sal enige maatskappye in gek nywerhede net veroorsaak dat jy te veel hartseer: seker, kan jy 'n baie van die verkoop van die opsies van vlugtige voorrade in te samel, maar dis omdat hierdie aandele rondbeweeg n lot8230; Trouens, te veel in die meeste gevalle. Jy moet ook die feit dat jy pryse kan nie voorspel erken. Jy kan nie gulsig nie gegrief wees; wat jy nodig het om te fokus op jou eie sukses. Gebruik hierdie tegniek konsekwent en jy is nie hoef te bekommer oor aandelemark tydsberekening. As die voorraad lote weg en sy weg genoem, kan nie vir jou ook ontsteld wees. Jy het 'n goeie wins te maak, gelukkig wees. As die voorraad daal tot die trefprys van die put ($ 120 in ons voorbeeld) wat jy hoef te gemaklik koop dit. Jy kan nie jouself tweede raai en voortdurend veranderende natuurlik middel stroom. Ten einde vir hierdie om goed te werk, moet jy konsekwent, sistematiese, gedissiplineerde en in staat is om na 'n plan te wees. Maar Arent diegene die kenmerke van 'n suksesvolle belegger in elk geval? Kopiereg © 2010 Die Digerati Life. Alle regte voorbehou. Gekategoriseer onder: Investment & mdash; Geskryf deur SVB


No comments:

Post a Comment